25 års jubilæumsfest

Start kl: 17:00 06/02 Slut kl: 23:58 06/02

25 års jubilæumsfest i Søllerød orienteringsklub for alle klubmedlemmer!

Det bliver et brag af en fest - og selvfølgelig skal du med!

Lørdag d. 6. Februar 2016

Se billederne fra festen her

Klik her hvis du vil udskrive invitationen

Mødested:

Festsalen på Nærum skole, Fruerlund 9, Nærum.

Der er snitslet fra parkering til start.

Parkering:

Der er parkering for både biler, cykler og o-løbssko lige udenfor festsalen.

Start:

Jubilæumsfesten starter kl. 17.

Slut:

Når maven er fuld, benene trætte og når du har fejret fødselsdagen med hver en søllerod.

Baner:

Der vil være et par almindelige o-baner med indlagte smarte stræk mellem lækkerierne på buffeten. Du finder selv den korteste vej til buffeten uden for mange retningsskift.

Træningen:

Festligt søllerød-samvær med festbuffet, skønne søllerødder og en overraskelse eller to. Husk danseskoene!

Kortet:

Kortet er i bedste søllerød-kvalitet. Målestokken kan ændre sig lidt i løbet af aftenen.

Poster:

De velkendte 15 cm x 15 cm skærme vil pryde festsalen.

Terrænet:

Fantastisk søllerød terræn. Området omkring buffeten kan være vanskeligt passabelt, hvorfor løbshastighed evt. må nedsættes her.

Væskepost:

I dagens festlige anledning vil der være væskepost, hvor du for et beskedent beløb kan få lige den væske du måtte ønske (medbring kontanter).

Listen:

Husk at blive meldt til, så der er festmad og fantastisk søllerød-fødselsdagsselskab til dig. Skynd dig at sætte kryds i kalenderen!

Tilmelding sker til Morten Nissen på mail: sok@9ssen.dk, ved indsættelse af relevant beløb på konto nr. 7500 1135716 – SENEST d. 29/1-2016.

Prisen er 100 kr. for voksne og 60 kr. for børn og unge. Børn og unge er dem der endnu ikke løber i H/D 16.

Bilnøglen:

Finder du ALTID bedst i nøglekassen. Luft gerne cyklen denne aften

Vejret:

Uden tvivl det lækreste SØLLERØD-VEJR. Kom selv og oplev det !!!

Bad:

Ja, og gerne inden jubilæumsfesten.

Vel mødt:

Lige dér, hvor søllerødderne fester og fejrer klubbens 25 års jubilæum.

Hilsen Dorthe og Anne

Nærum skole, Fruerlund 9, Nærum