Copenhagen Exhaust Trail 2020

Start kl: 00:00 30/05 Slut kl: 23:59 30/05

Udfordrende trailløb i "Det danske Schweiz" - 20 km nord for København 30. maj 2020

Kom og vær med til Copenhagen Exhaust Trail - nu i en virtuel udgave!

Vi er så kede af, at vi ikke kan arrangere Copenhagen Exhaust Trail, at vi gør det alligevel. Lørdag den 30. maj vil Copenhagen Virtual Exhaust Trail blive afholdt, det vil sige, at der er 24 timer, hvor der er mulighed for at gennemføre ruten. Vores mål er at give dig en fantastisk tur i skoven.

Ligesom til de foregående løb, vil de orange flag markere ruten på henholdsvis 6, 12 og 21 km. Samtidig vil der på Copenhagen Exhaust Trails facebookside blive lagt en Gpx-fil du kan downloade til uret og et kort over ruten.

Start og mål: Du kan starte hvor som helst på ruten. Du skal bare huske at stoppe samme sted.
Resultater: En fil eller et billede af dit løbeur kan sendes til mailen Cphexhausttrail@gmail.com eller på Facebook. Vi laver en resultatliste, som vil blive offentliggjort.

Der vil ikke være noget deltagergebyr, og derfor har vi heller ikke nogen præmier. Til gengæld har man vundet æren af at være den første til at vinde Copenhagen Virtual Exhaust Trail.

Der er løbere, der har spurgt om de kunne donere et beløb til ungdomsarbejdet i Søllerød orienteringsklub. Det er muligt på Mobilepay til nr 82673, skriv "cph ex" i kommentaren. En donation er ikke en forudsætning for at deltage.

HUSK: Copenhagen Exhaust Trail råder til at du følger sundhedsstyrelsens anbefalinger. Giv derfor plads på ruten og vis hensyn.

Mere information følger på Copenhagen Exhaust Trails facebookside.

Send donation via MobilePay på 82673 og skriv "cph ex" i kommentaren.

Hvis du gerne vil give en donation til ungdomsarbejdet i Søllerød Orienteringsklub vil vi blive meget glade. Donation er ikke en en forudsætning for at deltage.

Var du en af de hurtigste, der sidste år vandt et deltagerbevis til dette års trailløb – så gælder beviset selvfølgelig til 2021.

Vi glæder os rigtigt meget til at byde dig velkommen til Copenhagen exhaust trail i 2021.

Følg med på facebook og se billeder, video og kommentarer fra tidligere løb.

Du kan også finde billeder i Søllerød Orienteringsklubs fotoarkiv: http://www.bit.ly/sokalbum

Se resultater fra 2019 her: CPH Exhaust Trail 2019

Vi ses i skoven.