NAG Indoor Sprint 2017

Start kl: 09:00 19/03 Slut kl: 14:00 19/03

Indendørsorientering på Nærum Gymnasium 2017

Søllerød Orienteringsklub indbyder til NAG Indoor Sprint 2017 - Indendørsorienteringsløb på Nærum Gymnasium den 19. marts 2017.

Indbydelse (opdateret)

Overnatning

Til vores svenske venner: Klik her

Så er instruktionen klar. Da vi skal løbe indendørs er instruktionen lidt anderledes end normalt. Læs den grundigt igennem, specielt den sidste halvdel omkring kort og symboler.

Instruktion

Startliste Klasse (En side pr. klasse)

Startliste Klub (En side pr. klub)

Live Resultater

Resultater Klasse (En side pr. klasse) (2017.03.24 Ny version)

Resultater Klub (En side pr. klub) (2017.03.24 Ny version)

Det bliver sygt fedt! Større - sværere - bedre - det hele!

Du kan kombinere løbet med Danmarksmesterskaberne i Nat-orientering dagen før for at få en formidabel weekend i det nordsjællandske. Men i modsætning til DM Nat så foregår dette event i super lækkert klima og vi kan allerede nu love tørvejr på størstedelen af banen!

Hvis du finder denne spændende kombination indbydene, så husk at vi tilbyder overnatning i skolens hal. Det vil altså sige 72 meter fra dette arrangements stævneplads! Det er et uimodståeligt tilbud, som du kan tilmelde dig på o-service under DM Nat.

Følg gerne med på vores facebook-side.

PS. Føl dig gerne inspireret af løbet i foråret 2016, se mere her.

Kontakt/Contact: naginfo@sollerod-ok.dk