Rude Skov

Rude Skov er vores "hjemmebane", da vores klubhus ligger ved Holtehallerne i den sydlige del af Rude Skov. Her er virkelig motion for alle aldersklasser. Du finder kort med poster i let, mellemsvær og svær version. Du begynder ved den violette trekant og finder så posterne, der er markeret med pæle, som den viste (de har et kontrolnummer - så du kan se, at du er det rigtige sted - og kontrolbogstaver, hvis det er en konkurrence, men husk så lige en blyant). Mål er markeret med en cirkel. Det eneste udstyr der kræves, er tøj især fodtøj, der kan tåle nærkontakt med naturen, og har du et kompas, så skader det ikke at tage det med. Alle kan deltage fra barnevogn over gang, lunt, løb, sprint til rollator. Rude Skov er orienteringsløb, men kan bruges til skovtur (husk plastikposen til affald og hunde i snor), undervisning i skolen er mange faf, fritidsaktiviteter for fritidsklubber og spejdere. Ja - der er frit slag for fantasien.

Baner i Rude Skov (start og mål ved Holtehal 2 / lysløjpe):
  let 3.1 km
  let 4.7 km
  mellemsvær 4,0 km.
  svær 4.5 km
  svær 6.3 km
  svær 7,5 km.

Alle pæle kort
  definitioner

Alle baner som ruter og waypoints til upload i Garmin
  I .txt/.xml-format, men kan åbnes som .gpx-format med GARMIN-programmet MapSource.
IE: Højreklik+Gem destination som......
mere info