Klubtræning

Klubtæningen, også i daglig tale kaldet breddetræning, er en træning der finder sted en gang om ugen. Vi løber i Rudersdals skove eller tæt på.

Til træningen vil der nogle gange være et tema, hvor man træner specielle ting som fx. kurver.

Der vil også altid være en familiebane, som alle kan løbe!

Klubben tilbyder træning hver torsdag aften kl 17:30 (medio marts til medio november) og lørdag kl 10:00 om vinteren.

Klbutræningskalender

Hvis du vil modtage en mail om klub/bredde træningen skal du skrive til:
sok-breddetraeninger+subscribe@googlegroups.com?subject=subscribe

Der skal ikke stå noget i mailen og afsenderen skal være den mail adresse du gerne vil modtage dette på.
Du vil modtage en mail med et aktiverings link, som du skal aktivere før du er med på listen.

Denne mail kalder vi for: for- og efter-snak og der kommer 1 mail før og en efter træningen altså 2 mails om ugen i de uger der er træning. Der er ca 42 træninger om året.